Coneix la teva passió i converteix-la en la TEVA feina!

Data:
10/05/2017
Hora:
de 19:00 h a 21:00 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (Balmes 132.134, Barcelona)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

Marcos GarcíaAvui, 7 de cada 10 professionals estan insatisfets amb el seu treball. És habitual que apuntem a factors externs de tipus més conjuntural (crisi, salari o, fins i tot, caps, clima, etc.); però no ens enganyem, aquests només expliquen una part petita del drama.

Cada vegada som més els que necessitem treballar per alguna cosa que ens importi i, quan aquest no és el cas, és tremendament fàcil que la insatisfacció inundi el nostre dia a dia.

Hi ha una diferència entre aquells "professionals que fan servir les seves capacitats en feines que més o menys els agrada" i aquelles "persones que posen el millor de si al servei d'una vocació que els omple". Una important diferència en termes de plenitud, però també en termes de rendiment.

N'hi ha prou amb un taller de 2 hores per començar a fer-nos les preguntes adequades i iniciar el camí. Arrenquem?

Ponent: Marcos García, soci-fundador de The Passion Generation.
Data: 10 de maig de 2017 de 19 a 21hrs
Preu: 40€, membres Alumni: 20€ (Si encara no ets Alumni omple el formulari "Fes-te Alumni")
Lloc: UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134, Barcelona)
Idioma: castellà

Inscriu-te!

(*) Per inscriure’t al taller, has d’utilitzar el teu usuari i contrasenya de l’eSecretaria de la UPF Barcelona School of Management. Si no recordes la contrasenya, fes clic aquí per recuperar-la. D’altra banda, si és la primera vegada que entres a l’eSecretaria, pots contactar amb it@bsm.upf.edu perquè et facilitin un usuari i contrasenya.