“Customer centric: crear valor a través del client” amb Carlos Jordana, professor de Marketing de l'Executive MBA

Data:
12/09/2017
Hora:
de 19:00 h a 21:00 h
LLoc:
Edificio Balmes
Email de contacte
Ramon.Cusco@bsm.upf.edu

Masterclass MBA

L'increment de la rivalitat en els mercats fa que els plans de marketing de producte calgui orientar-los al client. Plans de marketing per gestionar clients que facin rentables els productes comercialitzats, en comptes de plans de marketing per producte o família. En aquesta conferència repassarem les principals reflexions per impulsar amb èxit aquest canvi.

Vine el proper 12 de setembre a les 19:00 hores a viure l'experiència de l'Executive MBA juntament amb antics alumnes i futurs participants.

Serà una bona ocasió per conèixer el nostre format de formació i model d'aprenentatge. L'Executive MBA de la UPF Barcelona School of Management es centra en l'alumne i el seu projecte, definint gran part de l'itinerari formatiu en base a les seves experiències i necessitats.

Si vols convidar a algun amic/ga a aquesta sessió serà benvingut/da.

T'agrairé que t'inscriguis en aquest formulari ja que les places són limitades.

T'hi esperem!

Dia: dimarts 12 de setembre
Hora: de 19:00 a 21:00 hores (pausa cafè i networking a les 19:45 hores)
Lloc: UPF Barcelona School of Management - C/Balmes, 132